Vahvistamalla varauksen asiakas hyväksyy varausehdot. Alle 18 vuotiaat asiakkaat tarvitsevat vanhemmilta kirjallisen luvan varattuun palveluun ja vahvistamalla varauksen he vakuuttavat, että heillä on vanhemmilta lupa.
Ajan siirrot & peruutukset
Peruutukset ja ajan siirrot on mahdollista tehdä ainoastaan whatsapp-viestillä tai puhelimitse asiakaspalvelunumeroomme 050 406 5022. Sähköpostitse emme ota vastaan peruutuksia tai ajan siirtoja. Tämä siitä syystä, että tieto tavoittaa ammattilaisemme mahdollisimman nopeasti.
Ajan siirroissa voit tehdä uuden varauksen nettiajanvarauksemme kautta ja kirjoittaa lisätietoihin vanhan ajan peruutuksesta. Jos et löydä sopivaa uutta aikaa nettiajanvarauksesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos myös vaihdat palvelua ja aikaa omatoimisesti nettiajanvarauksen kautta, kirjoitathan asiasta lisätietoja kenttään, jotta voimme vapauttaa ylimääräisen ajan jollekin toiselle.
Yleiset peruutusehdot
Ajan siirrot tai peruutukset on tehtävä viimeistään 48h ennen palvelun alkua. Alle 48h peruutetuista, siirretyistä tai kokonaan peruuttamattomista ajoista yrityksellä on oikeus veloittaa 100% varatun palvelun normaalihinnasta. Katso alta vielä häämeikkien ja kestopigmentointien erikoisehdot. Huomioithan, että esimerkiksi työvuorojen äkilliset muutokset tai lapsen sairastuminen eivät oikeuta veloituksettomaan ajan siirtoon, kun palveluun on alle 48h.
Omassa äkillisessä sairastapauksessa asiakkaalla on mahdollisuus siirtää varaamaansa aikaa kerran veloituksetta uuteen ajankohtaan 1kk sisällä alkuperäisestä ajasta. Uusi aika tulee varata peruutuksen kanssa saman päivän aikana. Uudella ajalla ei ole peruutus- eikä siirtomahdollisuutta.
Peruthan herkästi aikasi, jos olet yhtään kipeä. Jos asiakas saapuu flunssaisena (nuha, yskä, kuume yms.), on tekijällä oikeus kieltäytyä tekemästä varattua palvelua ja perua aika. Tässä tapauksessa tulee asiakkaalle maksettavaksi kuitenkin koko palvelun hinta (100%).
Salonki info
Saapuessasi salonkiimme käythän heti ensimmäisenä vessassa pesemässä kätesi. Jos tulet ensimmäistä kertaa, voit istua odotustilaan odottamaan henkilökunnan ohjeistusta.
Mahdollistaaksesi rauhallisen asioinnin muillekin asiakkaille, saavuthan palveluun yksin. Huomioithan, että salongissamme on odotustilat ainoastaan palveluun saapuville asiakkaille, joten lapset, puolisot, ystävät yms. eivät voi jäädä odottamaan palvelun ajaksi tiloihimme. Jos tarvitset itsellesi saattajaa, ilmoitathan tästä asiakaspalveluumme etukäteen.
Huomioithan, että hyväksymme tällä hetkellä ainoastaan korttimaksun sekä valikoituihin palveluihin Epassin, Smartumin ja Edenredin hieronta- ja hyvinvointiedun.
Häämeikit
Varausmaksu:
Häämeikkien, juhlasesonkien (esim. Wanhojen tanssit) ja kesäviikonloppujen (touko-elokuu) meikkauspalveluiden varaukset ovat voimassa varausmaksun maksamisen jälkeen. Varausmaksu maksetaan heti varauksen yhteydessä ja on n. 30% palvelun normaalista hinnasta. Saat linkin verkkokauppaamme varausmaksun maksamista varten. Huomioithan, että hääseurueiden kohdalla (esimerkiksi morsian ja kaksi kaasoa) käytetään Joanna’s Bridals -pakettien varaus- ja peruutusehtoja.
Varausmaksu on sitova, eikä sitä palauteta, jos varaus perutaan. Varausmaksun suuruus riippuu varaamastasi meikistä:
- HINNASTOA PÄIVITETÄÄN VUODELLE 2023
Peruutusehdot:
- Mikäli varaus perutaan yli 30 vrk ennen juhlapäivää, on peruutus muuten maksuton, mutta varausmaksua ei palauteta.
- Mikäli varaus perutaan alle 30 vrk ennen juhlapäivää, veloitamme 100% varatun palvelun hinnasta.
- Varattu aika on myös mahdollista siirtää toiselle henkilölle ilman lisäkuluja (katso alta poikkeustilanteet). Varattua päivää tai kellonaikaa ei kuitenkaan ole mahdollista muuttaa.
Poikkeustilanteet häämeikin siirtämisestä toiselle:
- Jos henkilö, kenelle häämeikki on siirretty, tarvitsee konsultaatiota tai esimerkiksi ihonhoitovinkkejä, joita aiempi henkilö on jo saanut, veloitetaan näistä lisämaksu.
- Jo käytettyjä alennuksia, ei ole myöskään mahdollista käyttää enää uudelleen.
Microblading ja kestopigmentointi
Microblading ja kestopigmentointi palveluissa maksetaan varauksen yhteydessä 75,- suuruinen varausmaksu. Varausmaksua ei palauteta, jos aika perutaan. Jos aika siirretään viimeistään viikkoa ennen varattua aikaa, säilyy varausmaksu uuteen varaukseen. Jos aika siirretään alle viikko ennen varattua aikaa, tulee maksettavaksi uusi varausmaksu.
Joanna’s Bridals varausehdot
Varaukset on tehtävä varauslomakkeen kautta, varaus vahvistetaan maksamalla varausmaksu ja peruutukset tehdään kirjallisesti sähköpostilla info@joannasbridals.fi.
Varausmaksu
Varaus on voimassa varausmaksun maksamisen jälkeen. Varausmaksu maksetaan heti varauksen yhteydessä. Saat linkin verkkokauppaamme varausmaksun maksamista varten.
Varausmaksu on sitova, eikä sitä palauteta, jos varaus perutaan. Varausmaksun suuruus riippuu valitsemastasi paketista:
- HINNASTOA PÄVITETÄÄN VUODELLE 2023
Paketin loppumaksu
Loppumaksu maksetaan viimeistään 1kk ennen juhlapäivää. Saat linkin verkkokauppaamme loppumaksun maksamista varten.
Peruutusehdot
Varaus tai osa varauksesta on mahdollista peruuttaa ennen juhlapäivää.
- Mikäli varaus perutaan yli 30 vrk ennen juhlapäivää, on peruutus muuten maksuton, mutta varausmaksua ei palauteta.
- Mikäli varaus perutaan alle 30 vrk ennen juhlapäivää, veloitamme 100% varattujen pakettien hinnasta.
- Varattu paketti on myös mahdollista siirtää toiselle henkilölle ilman lisäkuluja (katso alta poikkeustilanteet). Varattua päivää tai kellonaikaa ei kuitenkaan ole mahdollista muuttaa.
Poikkeustilanteet paketin siirtämisessä toiselle (Luxury- ja Deluxe-paketit)
- Jos henkilö, kenelle paketti on siirretty, tarvitsee konsultaatiota tai esimerkiksi ihonhoitovinkkejä, joita aiempi henkilö on jo saanut, veloitetaan näistä lisämaksu.
- Jo käytettyjä alennuksia, ei ole myöskään mahdollista käyttää enää uudelleen.
Matkakustannukset
Ammattilaisemme voivat tulla myös juhlapäivänä Teidän luokse, esimerkiksi hotellille tai juhlapaikalle. Matkustannuksista laskemme teille tarjouksen.